Recenzja CM Black Sea (z dedykacją dla Snolsa)
#1
Przedstawiam moje przemyślenia o CM Black Sea. Pozwoliłem sobie ostatnio na ten zakup..

FILM 1
https://youtu.be/QH3y1aSHmAQ

FILM 2
https://youtu.be/ptUy23OUU-I

FILM 3
https://youtu.be/a5UFZn7X8jc

FILM 4 Wkleiłem poprawiony film.
https://youtu.be/3-Neu7y2P5o

Pierwsze to mapka z autostradą, zakładem kruszyw i licznymi firmami w pobliżu (mapa z netu robiona przez kogoś zawiera np. te samochodziki które też stworzyli moderzy)..
Druga mapka to wielkie miasto (nazwałem ją Kijów) zdobywanie tego czegoś czeka kogoś kto zechce grać w moim WB UKRAINA i przypadkiem poprowadzi terrorystów vel rozłamowców i Rosjan do udanej ofensywy...
Ostatnie to pokaz dodatków moderów do mapek - tu akurat trzy pojazdy w stanie złomu BWP-1, T-55 i ciężarówka - można wklejać w jakieś składy przyfabryczne lub w resztki jakich jednostek lub odwzorować pobojowisko po poprzednich walkach...
Samą grę polecam szczerze - za tą sumę dostajemy naprawdę coś świeżego i ciekawego i moim zdaniem warto w przeciwieństwie do Ardenów gdzie dostajemy parę mapek i czołgów pociągniętych białą farbą...

P.S. Przepraszam za jakość (mam nowy Bandicam i coś popieprzyłem) jak się da to postaram się zamienić później na lepsze kopie...
CMBN CMFI CMRT CMBS
  Odpowiedz
#2
Miałem demo i jakoś mnie nie przekonało. Ale po tej prezentacji nabrałem ochoty!
CMBS CMBO CMBB CMAK CMBN CMFI CMRT CMFB
  Odpowiedz
#3
Kurde, pograłbym T-90 Uśmiech
  Odpowiedz
#4
Ja jestem ciekawy jak w praktyce wygląda wpływ walki radioelektronicznej na rozgrywkę...
CMBS CMBN CMRT Ultimate General: Gettysburg
  Odpowiedz
#5
(14-03-2016, 14:57)zahar napisał(a): Ja jestem ciekawy jak w praktyce wygląda wpływ walki radioelektronicznej na rozgrywkę...

W praktyce wygląda to tak, że zakłócane pociski nie trafiają w cel w większości wypadków ... więc dobierając środek PPK trzeba to uwzględnić i nie porywać się z RPG 7 na czołg z silnym ERA lub nie daj Boże z Areną ...

Sprawdziłem z BMP2 aby odpalić pocisk z wierzy musi wyglądać członek załogi lub załogant pojazdu....

P.S. Oczywiście w grze nie ma wszystkich nowinek.
Np. obecnie najnowsze pociski PPK są klasy Spike czy Javelin atakują od góry więc Rosjanie nie są tacy głupi i opracowują pochodne systemu Arena z możliwością obrony przed takimi pociskami ... no i taki system mają właśnie Rosjanie i Izraelczycy pod postacią systemu ASPRO-A Trophy sprawdzonego w walce (dla ciekawych http://dziennikzbrojny.pl/artykuly/art,5...o-a-trophy) - w grze nie wiedzieć czemu taki system mają również Amerykanie choć nigdzie nie wyczytałem aby tak było.. za to Rosjanie nie mają odpowiednika Javelina co jest zgodne z prawdą bo nie znalazłem informacji przynajmniej oficjalnej o czymś takim...
CMBN CMFI CMRT CMBS
  Odpowiedz
#6
(14-03-2016, 16:50)Traun napisał(a):
(14-03-2016, 14:57)zahar napisał(a): Ja jestem ciekawy jak w praktyce wygląda wpływ walki radioelektronicznej na rozgrywkę...

W praktyce wygląda to tak, że zakłócane pociski nie trafiają w cel w większości wypadków ... więc dobierając środek PPK trzeba to uwzględnić i nie porywać się z RPG 7 na czołg z silnym ERA lub nie daj Boże z Areną ...

Myślałem o znaczeniu na całym polu walki. Na stronie Battlefrontu przeczytałem kiedyś że walka elektroniczna w CMBS może mieć wpływ na całą bitwę. Np wyłączenie środków komunikacji. Tu jestem ciekaw jak to wygląda i jak wpływa na walkę.
CMBS CMBN CMRT Ultimate General: Gettysburg
  Odpowiedz
#7
(14-03-2016, 19:32)zahar napisał(a):
(14-03-2016, 16:50)Traun napisał(a):
(14-03-2016, 14:57)zahar napisał(a): Ja jestem ciekawy jak w praktyce wygląda wpływ walki radioelektronicznej na rozgrywkę...

W praktyce wygląda to tak, że zakłócane pociski nie trafiają w cel w większości wypadków ... więc dobierając środek PPK trzeba to uwzględnić i nie porywać się z RPG 7 na czołg z silnym ERA lub nie daj Boże z Areną ...

Myślałem o znaczeniu na całym polu walki. Na stronie Battlefrontu przeczytałem kiedyś że walka elektroniczna w CMBS może mieć wpływ na całą bitwę. Np wyłączenie środków komunikacji. Tu jestem ciekaw jak to wygląda i jak wpływa na walkę.

A proszę bardzo tak to opisuje Battlefront :
Electronic Warfare
Don't want modern radio and satellite communications nets for your scenario? Shut them down! A new scenario environmental setting that can be independently set for either side simulates electronic warfare attacks allows you to degrade or completely disable electronic communications, forcing even Information Age forces to communicate without the benefit of modern technology.
Electronic warfare is represented in the game through a Data editor setting. (it is also available in
the QB setup window). There are two settings: Blue Electronic Warfare Strength, and Red. The setting for one side will negatively affect the enemy systems. So for example, if Blue EW strength is set to Strong, then the Red player will feel the effects of Strong EW. These settings do NOT cancel each other out! So you could theoretically set both to Medium and both sides would have seriously degraded comms. Once in battle, you can see what the EW strength is for both sides by checking the Conditions panel.
The available EW strengths are None, Light, Medium, and Strong.
NONE:
No EW assets are deployed against the enemy. Systems are unaffected.
LIGHT:
- Hand-held "walkie-talkie" radio communications are degraded. Manpack radios (as carried by "radio operator" soldiers), and vehicle-mounted radios are unaffected.
- Hand-held satellite communications links via PDA devices are degraded. Vehiclemounted satellite stations such as FBCB2 and Constellation are unaffected.
- UAV Support Mission delivery times are lengthened and UAV spotting ability is degraded
due to electronic interference.
MEDIUM:
- Hand-held radio equipment no longer functions.
- Manpack radio and vehicle-mounted radios still function but are degraded.
- Hand-held satellite communications links via PDA devices no longer functions.
- Vehicle-mounted satellite stations such as FBCB2 and Constellation are degraded.
- Delivery times for Artillery, UAV, and Air Support Missions are much longer due to comms interference.
- UAV spotting ability is further degraded.
- Precision artillery missions of all types are not available.
- The ability of on-map Surface to Air Missiles (SAMs) to detect and engage aircraft is degraded.
STRONG:
- All radio and satellite communications links are disabled. Units must maintain C3 links via
verbal face-to-face communications or visual hand signals.
- Artillery, Air Support, and UAV Support Missions now have an extreme delay, often over 20 minutes. UAV spotting ability is extremely degraded.
- On-map SAM ability to detect and engage aircraft/UAVs is highly degraded.
CMBN CMFI CMRT CMBS
  Odpowiedz
#8
Traun - super rzetelna recenzja - dobra robota!
  Odpowiedz
#9
(14-03-2016, 22:18)seba200 napisał(a): Traun - super rzetelna recenzja - dobra robota!

E tam wcale nie -- dopiero jak teraz doczytałem w instrukcji to wiem czym się poszczególne wersje np. BMP-2 czy BMP-3 różniąUśmiech

Ale tym razem szacun dla Battlefrontu -- czytając ich opisy pojazdów wiem że przynajmniej wiedzieli co chcą odwzorować i że zapoznali się z tematyką wersji rozwojowych pojazdów, pancerzy ERA, systemów obrony pasywnej jak i aktywnej (Arena, Trophy, Zasłon), rozwoju armat i pocisków podkalibrowych .. teraz wiem że te pojazdy i ich dane nie są z d..... wzięte tylko ktoś nad tym posiedział i odwalił kawał dobrej roboty ( i za to akurat zapłacić warto) a nie za spryskanie paru pojazdów na biało Uśmiech
CMBN CMFI CMRT CMBS
  Odpowiedz
#10
Ale serio te Abramsy takie nietykalne?? ;/ Chyba ktoś przesadził z tym made in US and A
  Odpowiedz
#11
Abramsy wcale nie są nietykalne, pocisk T-90 z mniej niż 1000m  robi swoje. Widzę że teraźniejszy sprzęt masz dobrze opanowany, zobaczymy czy ta wiedza przyda sie na polu walki  Język .
CMBN CMFI CMRT CMFB CMBS
  Odpowiedz
#12
Jeden z obiecanych AARów z rozgrywki w CM BS znajduje się w dziale AARy - FIlmy - Archiwum filmowe CM (http://cmhq.pl/watek-28-post-839.html#pid839)
CMBN CMFI CMRT CMBS
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zasady zrównoważonej gry Fionna Kellyego dla CM:BO PanPuzio 0 1 921 18-04-2016, 15:08
Ostatni post: PanPuzio

Skocz do: