Plany BF
#1
Aktualne plany BF mają się tak:

As for announcing what is coming out and when... well, we're working on that.  With Chris gone it's put a bit of a wrinkle in our plans.  Nothing is getting cut, but things might not be coming out in the order we had intended.  In the works right now are:
1.  CMFI Rome to Victory (2nd and final Module for CMFI)
2.  CMRT Module One (yet to be named, but takes the game through to the end of the war)
3.  CMSF2 which brings the original content into the current Engine 4 environment
We have several other things being worked on this year, but the above are the three we're focusing on at the moment.
Steve

Podobno z firmy odeszło kilku programistów, więc co nieco może się opóźnić...
CMBS CMBO CMBB CMAK CMBN CMFI CMRT CMFB
  Odpowiedz
#2
Wynika że w najlepszym razie na koniec roku będzie coś nowego.
CMBN CMFI CMRT CMFB CMBS
  Odpowiedz
#3
(13-07-2017, 20:02)Bombardier napisał(a): Podobno z firmy odeszło kilku programistów, więc co nieco może się opóźnić...


Czyżby firma zaczęła się sypać ? 10 lat na jednym enginie to lekka przesada. Powinni już dawno przejść na inny wymiar pola walki Uśmiech
  Odpowiedz
#4
Moim zdaniem chłopaki za bardzo to przeciągają. W efekcie wypalają się i zdolni programiści (jeden odszedł do formy projektującej zaawansowane systemy AI bo tam jest ciekawsza praca i może się lepiej spełnić, nawet ChrisND znany z promocji BF na youtube mial dość i też odszedł) a i gracze. Kto myśli o nowym module dodającym trochę jednostek ale niczego nie zmieniającym w mechanice i wyglądzie gry wydanej 5 lat wcześniej. W informatyce toż to cała epoka. W ciągu maksimum 2 lat do podstawki powinny wyjść wszystkie dodatki. Potem grę traktujemy jako zamkniętą i pracujemy nad czymś nowym. W marą poradzono sobie z CMBfN ale cała reszta leży i kwiczy... A przecież modele sprzętu są wspólne dla całej serii (a jak nie są to głupota ze strony BF) i powinny być łatwo przenaszalne między grami opartymi na tym samym silniku. Taki moduł Od Rzymu do końca wojny powinien wyjść maksymalnie rok po ukazaniu się podstawki i powinien być tani jak barszcz - przecież to de fakto przekopiowanie kodu z jednej gry do drugiej i modyfikacja tekstur!
Ale chłopaki z BF chcieli duuużo zarobić no i duuużo przekombinowali. Mam tylko nadzieję, że nie zakończy się to śmiercią całej serii. Bo konkurencja ciągle nie istnieje...
CMBS CMBO CMBB CMAK CMBN CMFI CMRT CMFB
  Odpowiedz
#5
To umarło w momencie nie słuchania graczy co mają to powiedzenia tylko ich banowania. Tzw. samozaoranie - Myślę że oni działali na zasadzie kumpelstwa i trochę zarabiali i trochę modernizowali lecąc w to co ludzie lubią poszli tą drogą w las, przez który IS2 wali na przestrzał w halftraka za domemUśmiech tak jest - tego jeszcze nie grali ale mam taki film - no żałosne i głupie ale i tak gra się przyjemnie - to jest ta magia tej gry. Czasami można do niej wrócić ale BF zapomniał zupełnie o mechanice, grafice, fizyce, taktyce tylko modernizował trupa. Szkoda.
[Obrazek: CMBN.png][Obrazek: CMFI.png][Obrazek: CMRT.png][Obrazek: CMBS.png]
  Odpowiedz
#6
No szkoda tym bardziej, że jak słusznie zauważyliście konkurencja zerowa. A te gry które wychodzą to albo zwykłe RTS-y (Sudden Strike 4) albo jakieś hybrydy typu Steel Division.
  Odpowiedz
#7
Nowe informacje co do planów BF, resztę czytajcie na ich forum.
  • Rome to Victory - this project got sidetracked due to a bunch of issues, but it's getting a lot of attention these days.  When completed, CMFI will have a big list of new forces and the timeframe extended to the end of the war.  It will likely be our next release

  • Untitled Eastern Front Module - active work has been going on since the Spring and it's shaping up quite nicely.  This will take CMRT up to the end of the war, including some huge Berlin maps

  • New Zealand Defense Forces training aid - pretty much that's all there is to say about it [Obrazek: default_biggrin.png] And no, this will not be released for sale to the public.  Sorry, but that's just the way it works sometimes
Now let's see, is there anything else to talk about?  Well, there is the Alpha of Combat Mission Shock Force 2 we uploaded for testers yesterday.  I suppose a few of you might be interested in it, so I'll take some time to do that.
CMBN CMFI CMRT CMFB CMBS
  Odpowiedz
#8
Nosz kurde. Fajnie że coś robią, ale z frontu wschodniego to wolał bym wcześniejszy okres.
Shock Force 2 to aż jestem ciekawy co w nim będzie- zupełnie odgrzany kotlet, czy coś ciekawego...
CMBS CMBN CMRT Ultimate General: Gettysburg
  Odpowiedz
#9
Wczesny okres na froncie wschodnim to łatwo uzyskać kupująć to co było dostępne powiedzmy w 42r.
Shock Force 2 ma być kompletny tj. z tymi dodatkami co już wyszły.
CMBN CMFI CMRT CMFB CMBS
  Odpowiedz
#10
Tylko że niewiele tego z 1942r jest... Dlatego najbardziej podoba mi się CMFI. jak wyjdzie jeszcze ten dodatek do końca wojny to będziemy mieli grę ze wszystkimi porami roku i ze sprzętem od I wojny do końca II!!!
CMBS CMBO CMBB CMAK CMBN CMFI CMRT CMFB
  Odpowiedz
#11
Niby cakiem pogaty dlc ma być do tej Italii, fajnie. Też bym wolał aby zrobili 41-44 na wschodzie, ale pewnie za rok albo dwa się doczekam.
SF2 kompletnie mnie nie interesuje, ze współczesnych to tylko BS.
 http://steamfactory.pl - sklep z koszulkami, z możliwością zamówienia własnych nadruków.

 CMBO CMBB CMAK CMBN CMRT CMFB CMFI Ultimate General: Gettysburg   War in the East
  Odpowiedz
#12
ciekawe czy będzie coś nowego

ciekawe czy bedzie cos nowego...
  Odpowiedz
#13
Na stonach BFC pojawły się informacje co do planów na ten rok. Nic się od zezłego roku nie zmieniło, terminy wydań poszczególnych tytułów nadal są nieznane. Jedno co pewne to wkrótce ma się pojawić patch poprawiający zachowanie piechoty pod ostrzałem ( tak szybko budynków czy okopów nie opuszczą).
CMBN CMFI CMRT CMFB CMBS
  Odpowiedz
#14
Sądząc po tempie aktualizowania niusów na ich stronie to mam obawy czy ta firma już powoli się nie zwija.
  Odpowiedz
#15
Z lektury ichniego forum wynika, że zmienił się model biznesowy. Większość informatyków pracuje nie na etacie lecz na konkretne zlecenie. Podobno w ten sposób przy mniejszych kosztach rośnie sprawność ;-) No zatrudnia się ludzi w miarę potrzeby. Zresztą oddajmy głos BF:

2017 was an interesting year for us (though every year is in its own way!). As anybody who's followed us over the years knows, one of the things that's kept us going for two decades is our caution about the size and composition of full time staff. There's nothing that will put a games company, in particular, out of business faster than the wrong headcount for circumstances. Game development is a never ending cycle of "hurry up and wait" as one person has to wait for the work of another, then has to work double hard once they get what they need. This is a really difficult process to manage for both the company and the employees, but since nobody has ever figured an alternative it is what it is.

Why mention this? Well, because it's a way of explaining why 2017 was a bit slower in producing products for sale than we had expected. Based on the success of both the CMBN and CMBS Battle Packs we've shifted development to rely more upon part-time paid help on a projet by project basis. This gives us more flexibility at the expense of development speed. In our view this shift is working pretty well, however it's taking a bit of time for us to work out the kinks.

The good news is that 2018 is set to reap the benefits of 2017's development efforts. Right now we have three products in advanced stage of development:

CMFI Rome to Victory Module to bring the timeline to the end of the war
CMSF being thoroughly updated for its move to Engine 4 and all of its massive improvements over the original 2007/2009 code
CMRT Module 1 (no name announced yet) bringing the war's end timeframe for the Eastern Front
The order of release isn't nailed down as we're working on all three at once with our usual "when it's done, it's done" mindset. And because the three don't have a lot of interest overlap, we're not going to artificially hold any of these back for marketing/sales reasons. Knowing where each of these are in development, I predict they will come out pretty much right on top of each other. Relatively speaking Oczko

As stated up top, there's no screenshots to show you today. However, the mountains of artwork ready, or nearly ready, to show you definitely means screenshots are not far away. Yes, that means seeing winterized IS-2s in the bleak plains of Germany, Free French Forces moving up through Italy, and shots of the fully updated Shock Force soldier models battling it out with similarly improved NATO soldiers.

We'll keep you updated on how things are going as time progress, but as usual the first indication you'll have that something is nearing release is when preorders for it are opened up. That usually means 4-8 weeks until release. We're also not going to talk about anything else we're working on until at least 2 of the 3 are in your hands. And yes, we're always working on more than we talk about publicly
CMBS CMBO CMBB CMAK CMBN CMFI CMRT CMFB
  Odpowiedz


Skocz do: